Komerčka to myslí s gamingem vážně!

Komerční banka dlouhodobě podporuje českou gamingovou scénu. Sleduje novinky virtuálního ekosystému a snaží se přicházet s inovativními nápady pro všechny nadšené hráče a fanoušky herního světa již více než 8 let. Jen v České republice totiž hraje zhruba 3,4 milionu lidí a až 70 % z nich je ve věku do 30 let.

První esport tým Komerční banky

Fanoušci světa her se najdou i mezi zaměstnanci samotné Komerčky. Ta si plně uvědomuje, že každý z nás má hobby, kterým uvolňuje prací zatíženou hlavu. Věří, že hry, ať už jakékoliv, slouží nejen k odreagování, ale i společné zábavě, rozvíjení smyslů nebo pilování komunikačních dovedností v cizím jazyce. Proto se rozhodla zajít ještě dál a podpořit hráče z řad vlastních zaměstnanců. Na konci roku 2023 tak odstartovala interní náborovou kampaň do historicky prvního esportového týmu Komerční banky s výstižným názvem BANKERS.

Offline launch náboru doprovázel tým cosplayerů, který v ranních hodinách nabízel všem zaměstnancům snídani v podobě ikonického snacku ze hry League of Legends. Snack ve tvaru skořicového šneka obsahoval tištěnou zprávou o registraci do týmu BANKERS a QR kód odkazující na stránku týmu. Všichni příchozí tak dostali informaci o náboru originální formou a setkali se s hlavním hrdinou úspěšné produktové kampaně − Porem, který byl po celou dobu trvání aktivity přítomen.

Kampaň zaznamenala obrovský úspěch. Z desítek přihlášených zájemců vybrali profesionální hráči esportu sedm nejlepších adeptů do týmu BANKERS, které následně pozvali na první společný.

Bootcamp zahrnoval nejen předání týmového merche, ale i plánování strategie pro nadcházející KB esport ligu firem, do které hodlá Komerčka se svými hráči v květnu vyrazit. Pokud tým zvítězí, věnují BANKERS vyhranou částku Nadaci Komerční banky.

Mimo jiné aktivity má pro všechny členy týmu Komerčka přichystanou i širokou škálu benefitů. Myslí však i na ty, kteří se do týmu nedostali. Připravuje například sérii herních online seminářů a tutoriálů pro všechny zájemce z řad zaměstnanců Komerční banky.

Podpora domácí League of Legends scény

Mezi mladými lidmi byla Komerčka vždy spíše vnímána jako tradiční banka, proto se již léta snaží tuto image změnit. Nebojí se čelit výzvám i nadčasovým myšlenkám a rozvíjet neotřelé projekty. Ve svém působení v gamingu se snaží být stále o krok napřed.

Nejen že je nedílnou součástí esportové ligy Mastercard Hitpoint Masters, ale během posledních 5 let aktivovala atraktivní a efektivní herní kampaně, které zahrnují i realizaci největšího českého herního turnaje v League of Legends: Prague Champs.

Společně s Mastercard představila v roce 2021 unikátní produkt − limitovanou edici debetních karet s vizuály hry League of Legends – jeden z nejsledovanějších esport titulů  v ČR. K produktu běžela kampaň postavená na šifrovací hře, která efektivně propojovala komunikaci limitky online i offline.

Šifrovačka vyvolala nebývalý zájem a množství registrovaných účastníků dosáhlo na dva české Guinessovy rekordy. Kampaň byla natolik úspěšná, že se Komerčka rozhodla na její úspěch navázat.

V roce 2023 tak přinesla novou limitovanou edici s motivy postav legendární hry a jednu  z nich se dokonce rozhodla oživit. Světově unikátní prototyp „živého“ Pora, kterého vyrobili čeští tvůrci filmových rekvizit spolu s kreativní agenturou Good Game.

Ten se stal tváří celé kampaně. Poprvé v historii tak mohli hráči svou oblíbenou herní postavu ovládat jako robota v reálném světě.

Komerční banka to myslí s gamingem vážně. Počínaje podporou lokálních turnajů po sestavení interního lolkového týmu, se kterým vyráží do boje o titul v KB Esport lize firem.

1620 1080 teambankers.cz
Analytické cookies

Tyto soubory cookies nám pomáhají porozumět, jak návštěvníci používají naše webové stránky. Díky anonymnímu shromažďováním informací například víme, jaké stránky jsou nejčastěji navštěvované, na která tlačítka uživatelé klikají apod.

Díky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější.
Ke zpracování těch analytických potřebujeme váš souhlas.